حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

طلبه انقلابی طلبه ای است که در ساحت های باور، ارزش و رفتار، انقلابی باشد.

🔴جریان دگراندیش حوزوی(قسمت هفدهم)

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ

🔸محمدعلی کوشا، اهل بیجار و از شاگردان آقای منتظری و صالحی نجف آبادی؛ صاحب کتاب شهید جاوید است. بعد از به حاشیه رفتن صالحی نجف آبادی و عزل آقای منتظری، از امام و انقلاب کینه بدل گرفت و بارها علیه انقلاب موضع گیری کرد و نهایتا به عضویت شورای مرکزی مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین درآمد.

🔸پسرش عباس کوشا نیز، مسئول شاخه جوانان حزب منحله مشارکت بود که همزمان با دستگیری سران این حزب در فتنه ۸۸، فراری شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

🔸حمایت محمدعلی کوشا به همراه بقیه اعضای مجمع محققین از سران فتنه ۸۸ و دامن زدن به فضای تنش و فتنه و صدور بیانیه های مختلف در حمایت از آشوب طلبان از جمله فعالیتهای این جریان است.

🔸کوشا در ادامه روند فتنه انگیزی خود در فضای مجازی فعال شده و متن هایی را در تخریب امام و انقلاب و سیاهنمایی علیه نظام و همچنین حمایت از منتظری و سران فتنه منتشر کرده است. اخیرا نیز متنی را به بهانه سیلاب گلستان، در پوشش حمایت از دولت بی تدبیر  در کانالهای منتسب به طیف شاگردان افراطی منتظری منتشر کرده و اراجیفی را علیه نظام و انقلاب بیان داشته و کینه اش از نظام را با جمله «‌خانه از پای بست ویران است» نشان داده است.

🔸کوشا در انتهای این متن که با فرافکنی بسیار علیه انقلاب همراه است، به پیشگیری قبل از وقوع اشاره می کند حالا سوال این است که آیا پیش بینی و پیشگیری از خسارتهای ناشی از وقوع حوادث غیر از  تدبیر است؟ 

#جریان_دگراندیش_حوزوی 

#جریان_نفوذ 

#آخوندهای_سکولار 

#سکولارهای_معمم 

@hawzah_enghelabi

  • طلبه انقلابی

دگراندیشان حوزوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی