حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

طلبه انقلابی طلبه ای است که در ساحت های باور، ارزش و رفتار، انقلابی باشد.

:small_red_triangle_down:مجتبی شیرازی و دامادش(یاسر الحبیب)
:small_orange_diamond:مجتبی برادر دیگر سید صادق است که اکنون در انگلیس حضور دارد و در کسوت علما ظاهر می‌شود.
:small_orange_diamond:فیلم صحبت‌های سید مجتبی علیه مقام معظم رهبری و مجموعه فحش‌های رکیک وی نسبت به ایشان، هزاران بار در فضای مجازی تَکرار شده است و به جرات می‌توان گفت که از میان تمامی جریانات ضد انقلاب اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا، هیچ‌کدام چنین جسارتی در توهین نسبت به ایشان نداشته‌اند.
یاسر الحبیب به همراه مجتبی شیرازی به صورت علنی شروع به وهن مقدسات اسلامی می نمایند.
:small_orange_diamond:«یاسر یحیی عبدالله الحبیب» شیخ کویتی و داماد مجتبی شیرازی است.
:small_orange_diamond:نکته قابل توجه این است که یاسر الحبیب توسط سرویس های جاسوسی انگلیس از زندان های کشور کویت برای مقاصد شوم شان، آزاد شده است و هم اکنون در انگلیس علیه اسلام ناب به عنوان مهره MI6 فعالیت می کند.
:small_orange_diamond:یاسر الحبیب یکی از شبکه‌های تحت حمایت آیت‌الله سید صادق شیرازی یعنی شبکه فدک را مدیریت می‌کند ولی از حضور چشم‌گیر و پررنگ در دیگر شبکه‌های زنجیره‌ای این طیف فکری نیز غفلت نمی‌کند.
:small_orange_diamond:یاسرالحبیب، مدیر شبکه صوت الاطهار نیز می باشد، در لندن زندگی می کند و از همانجا شبکه های منحرف را نیز مدیریت می کند.
:small_orange_diamond:وی به عایشه که نزد اهل سنت احترام خاصی دارد و وهن ایشان، موجب تفرقه بین مسلمین خواهد شد کتابی را تحت عنوان «عایشه ، فاحشه» به چاپ رساند که موجب تهییج احساسات اهل سنت شد و کار تا جایی پیش رفت که یکی از علمای وهابی شیخ عبد العزیز آل الشیخ گفت: شکر خدا بعد از حرفهایی که یاسر الحبیب زد بسیاری از جوانان اهل سنت که تازه شیعه شده یا تمایل به شیعه شدن داشتند دوباره به مذهب حقه اهل سنت باز گشتند!!!
:small_orange_diamond:جالب اینکه یاسر الحبیب می تواند در حسینیه‌ای در لندن منبر برود و به عنوان سینه‌چاک شیعیان و دشمن درجه یک وهابیت فعالیت می کند.
:small_orange_diamond:وجود 13 شبکه فعال در این جریان با هزینه‌های حداقل 95 هزار دلاری ماهیانه برای هر شبکه ابهامات فراوانی را در سیستمهای مالی شان ایجاد می کند. شبکه‌هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی می‌کنند جلوه‌های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملاً وارونه نشان دهد.

  • طلبه انقلابی

جریان نفوذ

دگراندیشان حوزوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی