حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

طلبه انقلابی طلبه ای است که در ساحت های باور، ارزش و رفتار، انقلابی باشد.

🔴جریان دگراندیش حوزوی(قسمت پانزدهم)

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ق.ظ

🔻تلاش لیبرالها و دگراندیشان برای ایجاد تقابل با خط امام و رهبری!

🔸این جریان که عمدتا در داخل کشور فعالند و متمایل به طیف لیبرال و فتنه گران هستند تلاش دارد تا با مصادره کردن برخی از شخصیتهای انقلاب و حوزه برای مخاطبین نسل جوان ذهنیت سازی و ادراک سازی کنند.

🔸این جریانات در  طول عمر چهل ساله انقلاب، از ظرفیتهای انقلاب و نظام اسلامی سوء استفاده کرده و پایگاههایی را تحت عناوینی چون حزب و موسسه و دانشگاه و پژوهشکده تدارک دیدند و با سرمایه همین انقلاب به دنبال استحاله انقلاب و نظرات حضرت امام(ره) هستند.

🔸این جریان سعی دارد تا با انتخاب برخی از جملات و سخنان تقطیع شده بزرگان و یا انتساب برخی از جملات به آنها یا تفسیر کردن سخنانشان به نفع خود، نوعی تلقی ایجاد کند که این بزرگان با حضرت امام در محورهای اساسی همچون انقلاب و حمایت از نظام اسلامی و حتی ولایت فقیه و تشکیل نظام اسلامی اختلاف داشتند و با امام مخالفت می کردند. البته ممکن است اختلاف در فروع وجود داشته باشد یا اختلاف سلیقه باشد که امری پذیرفته شده و کاملا طبیعی است. شاید برخی بزرگان حوزه با وجود قدرت شاه در کشور و برخورداری حمایت قدرتهای بزرگ از وی، انقلاب و تشکیل نظام اسلامی را امری غیرممکن می دیدند و چنان که باید و شاید از امام حمایت قاطع نکردند.

🔸تلاش جریان نفاق برای مصادره  آیت الله طالقانی و  علم کردن آقای شریعتمداری و آذری قمی و... در برابر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در این راستا قابل ارزیابی است و گواه بر ریزشهای انقلاب در بین خواص است. البته این میزان در برابر رویشهای انقلاب در سرتاسر جهان اندک است.

🔸مخالفین و معاندین خارجی و منافقین داخلی  تلاش دارند تا برخی از بیوت و افراد غیرانقلابی را با خود همراه کنند. این جریان حتی به مصادره قائم مقام رهبری هم طمع کردند و با سیاهنمایی و جوسازی و تصمیم سازی برای آقای منتظری، ایشان را در برابر انقلاب و حضرت امام(ره) قرار دادند که با دوراندیشی حضرت امام توطئه شوم آنها خنثی شد.

🔸این جریان دنبال این تاکتیک است تا با مصادره کردن برخی از شخصیتهایی که در قید حیات هم نیستند برای انقلاب و نظام اسلامی، مخالف تراشی کنند. انتساب دروغین برخی جملات به بزرگان و مصادره آنها به نفع عقایدشان و مصادره کردن شخصیتهای برجسته ای همچون شهید صدر، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید مطهری و علمای قدیم حوزه از تاکتیکهای این جریان است.

🔸این جماعت با بیان خاطرات خود از حضرت امام(ره) و نسبت دادن برخی از جملات به ایشان تلاش دارند تا خود را حق جلوه دهند و  حتی متوسل به خواب گرایی و خواب نمایی می شوند تا نگاه خود را تحمیل کنند.

#جریان_دگراندیش_حوزوی

#اپوزسیون_خارج_از_کشور‌

#سکولارهای_معمم 

#اسلام_آمریکایی 

#نفوذی_های_لیبرال

#حوزه_تراز_انقلاب_اسلامى 

🆔 @hawzah_enghelabi

  • طلبه انقلابی

جریان نفوذ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی