حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

مطالب تبیینی تحلیلی پیرامون حوزه تراز انقلاب اسلامی

حوزه تراز انقلاب اسلامی

طلبه انقلابی طلبه ای است که در ساحت های باور، ارزش و رفتار، انقلابی باشد.

🔴چرایی حملات جریان نفوذ به شخصیتهای انقلابی

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ

🔹در سالی که گذشت ما شخصیتهای انقلابی و بزرگانی همچون مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی و مرحوم آیت الله مومن از فقهای محترم شورای نگهبان را از دست دادیم. این بزرگواران از ابتدای انقلاب با حضرت امام (ره) همگام بودند و در سنگرهای مختلف نظام، ایستادگی و خدمت کردند.

🔹این دو بزرگوار مقابل نفوذ جریان غیرانقلابی، در سنگر مهم شورای نگهبان ایستادند و آماج حملات مخالفین داخلی و خارجی قرار گرفتند ولی تا آخر ایستادند و هزینه هم دادند.

🔹جریان غیر انقلابی، در دوره های مختلف با سد و فیلتر شورای نگهبان قرار گرفته و نتوانسته در سطوح و لایه های تصمیم گیری مهم و حیاتی کشور من جمله مجلس محترم خبرگان و مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند. به همین دلیل، کینه دیرینه ای از بزرگانی همچون آیت الله جنتی و مرحوم آیت الله مومن بر دل دارند.

🔸این طیف تلاش دارند تا با علامه خواندن برخی افراد و تلاش مذبوحانه برای تاییدیه علمی گرفتن از علما برای وارد کردن عناصر هم فکر خود، در این نهاد مقدس رخنه کنند که با هوشیاری شورای محترم نگهبان، توطئه شوم آنان خنثی شد ولی ظاهرا کینه شان بیشتر شده و کماکان بدنبال نفوذ و رخنه کردن در نهادهای تصمیم گیر نظام هستند.

🔸کماکان ترور شخصیت عناصر انقلابی در دستور کار این جریان قرار داشته و حتی این حملات فقط در زمان حیات شخصیتهای انقلابی نبوده و بعد از ارتحالشان، باز هم مورد هجمه مخالفین و جریان غیرانقلابی قرار می گیرند.

🔸یکی از افرادی که از سال ۸۸ عناد خود نسبت به نظام و انقلاب را علنی کرد سروش محلاتی بود. سروش محلاتی جزء همان جریان غیر انقلابی است که تلاش کردند در سال ۹۴ در مراکز تصمیم گیر نظام رخنه کنند که با در بسته و فیلتر شورای نگهبان روبرو شدند.

🔸سروش محلاتی در افاضات جدید خود با عنوان "صندلی خالی شورای نگهبان در انتظار یک فقیهِ استخوان دار"  سخنانی سخیف علیه فقیه انقلابی و شاگرد مکتب فقهی امام(ره)، مرحوم آیت الله مومن پرداخته است. 

🔸محلاتی در متنی پر از توهین و تهمت به آیت الله مومن می نویسد؛

"مقلد و تابع و وابسته به حکومت بود، عدم استقلال رای داشت، فاقد روشن بینی و نافی حقوق مردم در حکومت بود و در امتداد مکتب فقهی امام خمینی نبود."

🔹آنچه روشن است این است که تمامی این تهمتها و تخریب شخصیت بزرگان انقلابی کشور، نشات گرفته از انتقام جریان غیر انقلابی و سکولار به دلیل عدم دست‌یابی به اهداف شومشان می باشد.

#جریان_انقلابی 

#دگراندیشان_حوزوی

#حوزه_تراز_انقلاب_اسلامى 

🆔 @hawzah_enghelabi

  • طلبه انقلابی

جریان نفوذ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی